Додаю уроки (ютуб канал Павел Виктор)
Приєднуйтеся до https://classroom.google.com за
кодом l5hu2ou та виконуйте завдання
Сучасні проблеми екології та енергетики в
Україні та світі (22.05)
Переглянути відео: Сучасні екологічні проблеми
Альтернативні джерела енергії (21.05)
Переглянути відео: Відновлювальні джерела енергії та Альтернативні джерела енергії в Україні
Фізичні основи бережливого природокористування
та збереження енергії (20.05)
Повторити ст. 264 –
265
Фізика і проблеми безпеки
життєдіяльності людини (15.05)
Опрацювати ст. 261 –
265
Виконання та захист навчальних проєктів (07.05 - 14.05)
Кожен проєкт повинен супроводжуватися презентацією.
Кожен проєкт повинен супроводжуватися презентацією.
Орієнтовні теми
Закони збереження у природі, техніці, побуті.
Фізика в житті сучасної людини.
Сучасний стан
фізичних досліджень в Україні та світі.
Україна –
космічна держава.
Видатні вітчизняні та закордонні вчені-фізики.
Застосування
закону збереження імпульсу в техніці.
Орієнтовні
критерії оцінювання навчального проекту
1. Актуальність
-1 бал.
2. Оформлення
роботи (паперові носії) - 2 бали.
3. Достовірність
- 1 бал.
4. Науковість
- 2 бали.
5. Представлення
- 2 бали.
6. Презентація
(малюнки) - 2 бали.
7. Обговорення
- 2 бали.
Орієнтовне
оформлення проекту (паперові носії та презентація)
1. Назва
проекту.
2. Тип
проекту.
3. Керівник
проекту (вчитель).
4. Виконавці
проекту.
5. Проблема.
6. Мета.
7. Очікуваний
результат (для дослідження).
8. Завдання
проекту.
9. Хід
роботи.
10. Висновки.
11. Використані
джерела інформації.
Типи проектів
Дослідницький.
Інформаційно-пошуковий.
Творчий.
Рольовий.
Проект - це
«п'ять П»
Проблема.
Проектування (планування).
Пошук інформації.
Продукт.
Презентація (представлення результату).
Контрольна робота (06.05)!
Завдання буде розміщене 06.05 у гугл клас.
Розв’язування задач з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» (30.04)
Повторити § 36–39
Завдання в гугл клас
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі
застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів
збереження. (29.04)
Опрацювати § 39
Перемалювати таблицю "Фундаментальні взаємодії в природі"
Вправа № 39 (6)
За допомогою: натисни тут
Лабораторна робота №7 "Вивчення закону
збереження механічної енергії" (24.04)
1. Переглянути відео
2. Зробити короткий опис переглянутого
у зошиті
3. Заповнити таблицю.
Розв'язування задач (17.04, 22.04, 23.04)
Працюємо в гугл класі
Застосування законів збереження енергії та
імпульсу в механічних явищах (16.04)
Опрацювати п. 38
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної
техніки. Досягнення космонавтики (10.04 - 15.04)
Перегляньте відео-додаток:
Досягнення космонавтики:
Опрацювати § 37, Вправа № 34(1, 2)
За допомогою: натисни тут
Розв'язування задач (03.04 - 09.04)
Впр. 36 (2,4)
За допомогою: натисни тут
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження
імпульсу (до 03.04)
Посилання на урок:
Опрацювати § 36, Вправа № 36(1)
За допомогою: натисни тут
Немає коментарів:
Дописати коментар